adsense

百果園咪神,34E百果園咪神陳靜酥胸影片

百果園咪神,34E百果園咪神陳靜酥胸影片





百果園咪神
百果園咪神

百果園咪神陳靜



百果園咪神


more : http://www.p358.com/ent/music/2011/0115/72782.html


百果園 E神:浸大咪神寫真是鹹書.



揭 o靚模百果園咪神真面目, 百果園 E神煲煙, 浸大咪神住公屋.



雖然出席MJ紀念活動,不過百果園咪神陳靜就話自己完全冇聽過MJ嘅歌,問起佢書展主辦單位打算封殺一眾o靚模,佢就一面委屈咁話:「我嘅寫真集唔係着住幾十件內衣影,公司又唔會教我擺pose,大會唔想影響青少年,有啲唔開心但都會尊重。」
說教意味濃到瀉,但百果園咪神陳靜未講完喎:「我睇雜誌見到有啲相意識真係好不良,根本唔係影人而係影個胸,我唔知係邊個嘅相,但係張相係有冰嘅。」記者問佢係咪講浸大咪神百果園咪神Carol(楊梓瑤)?本來話唔知邊個嘅佢就即刻話:「係,我係女仔見到佢都肉赤,我聽講佢係睇鹹書學擺pose。我唔係唔sexy,不過大家一睇就會知乜嘢叫健康,乜嘢叫賣弄喇?」


百果園 E神百果園咪神陳靜日前在屯門寓所樓下企街煲煙,純情女神形象大打折扣。


香港貿易發展局禁止 o靚模在下月書展舉行簽名會,引發百果園 E神百果園咪神陳靜和浸大咪神楊梓瑤( 百果園咪神Carol)隔空罵戰。這兩位深得宅男歡心的女神,原來也有鮮為人知的另一面, 百果園咪神Carol原來家住大圍美田邨,是公屋女神。而外表清純的百果園咪神陳靜竟是煙民一族,日前本報記者發現她煙癮大發企街煲煙,女神形象即時幻滅。


現年 21歲的百果園 E神百果園咪神陳靜和 22歲的浸大咪神楊梓瑤,近日齊齊憑 34E逼爆身材上位,成為一眾宅男新寵。這對事業上的死對頭,分別於下月 21日在灣仔會展舉行的書展推出寫真集,來個正面交鋒,但由於貿發局日前出招封殺 o靚模,不接納內容意識不良、或以品味低俗宣傳手法促銷的簽名會在書展舉行,百果園咪神陳靜轟 百果園咪神Carol睇鹹書學擺甫士累街坊,未到書展兩大 E神已隔空罵戰。不過,深得宅男喜愛的百果園咪神陳靜,原來是煲煙女神,令其純情形象大打折扣。


百果園咪神陳靜消夜烚烚吓
日前晚上 11時許,束起頭髮及戴上黑框眼鏡的百果園咪神陳靜,偕經理人施念慈和女助手等乘的士到九龍城輝哥火煱消夜,擦到差不多凌晨 1時許,百果園咪神陳靜偕一男一女工作人員乘的士返回屯門時代廣場寓所。百果園咪神陳靜下車後即時煙癮大作,未待返回樓上寓所便掏出香煙狂抽,邊煲煙邊跟同行的工作人員吹水,待嘆完煙後才施施然返回香閨。
至於被百果園咪神陳靜轟累街坊的浸大咪神 百果園咪神Carol,原來是公屋女神,家住大圍美田邨。上周二( 22日)晚上 11時許, 百果園咪神Carol在將軍澳電視廣播城錄影《超級遊戲獎門人》之後,偕工作人員乘的士返回美田邨寓所。



百果園咪神陳靜煙癮大發,當街狂扯煙,非常豪邁。 DV圖片.煲完煙後,百果園咪神陳靜獨自返回租住的屯門時代廣場寓所。


否認抄鹹書甫士
大前日( 25日)下午 3時半, 百果園咪神Carol在中環蘭桂坊工作後,急不及待光顧附近的鮮果乳酪店,在店內左揀右揀一輪後, 百果園咪神Carol買了大杯藍莓乳酪當街邊行邊啖,然後返回位於擺花街的經理人公司。大約 3小時後, 百果園咪神Carol又再出動,原來她到公司附近的髮型屋整頭髮,她在髮型屋逗留了一小時後離開,明顯見她將一把秀髮拉直。扮完靚後, 百果園咪神Carol折返公司跟同事會合,逗留至晚上 8時才離開。
對於被百果園咪神陳靜狂寸睇鹹書學擺甫士累街坊, EQ甚高的 百果園咪神Carol日前接受訪問時還擊說:「我想澄清我嘅寫真集好健康,俾人咁講好無奈,裏面嘅甫士我係睇好多外國雜誌學番嚟,我只係想將自己青春嘅一面同大家分享,如果俾人話我抄書擺甫士,抹煞咗我嘅努力。唔緊要啦,證明我更有進步空間,或者大家可以先睇咗我呢本寫真集,等我進步啲再出另一本,大家可以期待我下一本。」
百果園咪神Carol雖沒指名道姓反寸百果園咪神陳靜,但她言詞充滿挑釁意味,她說:「如果有人質疑我,我大可以送本新寫真集畀佢欣賞。」
採訪:楊浩賢、黃曉程、張俊銘
攝影:羅德光、藍文浩



浸大咪神 百果園咪神Carol大前日工作後,即買鮮果乳酪大快朵頤。



百果園咪神Carol捧住乳酪邊行邊食,完全罔顧儀態。



日前 百果園咪神Carol工作後,打的返回大圍公屋美田邨寓所。



百果園咪神Carol開信箱攞信後,乘電梯返香閨。


人物誌:百果園 E神百果園咪神陳靜 vs浸大咪神楊梓瑤


-百果園咪神陳靜-
年齡: 21歲
三圍: 34E、 25、 35
身高: 5呎 5吋
體重: 106磅
學歷:中學
居所:屯門時代廣場 (私人屋苑)
入行經過:
17歲簽約 model公司,先後拍了多個廣告,憑道地百果園紅莓汁廣告人氣急升,後簽約施念慈的模特兒公司,轉走性感路線。
負面新聞:
出身單親家庭的百果園咪神陳靜上位後即被網民翻舊賬,指她容貌身材有變,又取笑她似足泰國著名變性人 Nong Poy。 DaDa曾大爆被前男友偷拍床照,又指收到變態電話及性騷擾留言。


from : http://www.p358.com/

No comments:

Post a Comment